2010. november 21., vasárnap

Márton napi libabál

Péntek este volt az óvoda hagyományosan megrendezésre kerülő Márton napi libabálja.
Tavaly lemaradtunk a bálról, idén nagyon drukkoltam, hogy el tudjunk menni, de éppen csak, hogy sikerült.
Az én fogam (helye) ugyanis továbbra is jól fel volt dagadva, és fájt is, Marci pedig a bál utáni éjszaka középfülgyulladást kapott:(
No de lássuk sorban az eseményeket:
Az oviban alkalomhoz illően feldíszítették a folyosót az ovisok,

Marci is készített egy szép kövér gúnárt:


Sőt, még meghívót is csinált nekünk a bálra:

A kék csoport metróval utazott a bál helyszínére. Elvállaltam, hogy kísérem az óvónénikkel együtt a csoportot. Öltözködni is segítettem a gyerkőknek. Marci is nagyon csinosan felöltözött.
A színházterem zsúfolásig megtelt kíváncsi szülőkkel. Az előadásra szigorúan titokban készültek az ovisok, hogy meglepetés legyen.
Marciék egy szép zenére táncoltak mécsesekkel, amiket ők készítettek.


A bál jól sikerült, de sajna nem tudtunk sokáig maradni, mert Marci sem volt túl jól, és én sem.
Remélem jövőre már minden klappolni fog!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails